Klacht: gewonnen prijs

op 29 januari 2014 over BankGiro Loterij in de categorie Loterijen

Wij hebben 10 december 2013 een brief ontvangen van de BankGiro loterij betreffende een gewonnen prijs ter waarde van ca. 125 euro. wonnen daarom 1 prijscode voor de kiesuwprijs webshop. Wij zijn gaan kijken in deze kiesuwprijs webshop, het aanbod op de webshop in sumier en van een veel mindere geldwaarde (ca. 50 euro)dan onze gewonnen prijs. Hierover hebben wij tel. contact gehad met de bank giro loterij op 13-1-2014, wij zouden teruggebeld worden, niet gebeurd, mail gestuurd zie onderstaand,
Beste meneer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bericht. Een van onze medewerkers neemt uw bericht in behandeling en u ontvangt uiterlijk binnen 10 werkdagen een reactie.

Heeft u een dringende vraag, dan zijn wij u graag behulpzaam via: 0900 300 1600 (op werkdagen van 9-21 uur, 10 cpm).
Samenvatting van uw bericht:
Ik heb een: Vraag
Over: Prijzen, Geldprijzen
Betreft: klacht Gewonnen prijs
Datum aangemaakt: 17/01/2014 16:21
Uw referentienummer: 140117-001114
Wij hebben van de bank giro loterij een brief ontvangen d.d. 10-12-2013 betreffende een prijs van ca. 125,00 EURO. Dit vonden wij erg leuk. Maar toen wij de unieke prijscode invulden bij kies uw [koppeling verwijderd] verdween het enthousiasme. De prijzen waaruit kon worden gekozen waren bijzonder weinig en bovendien meestal van een waarde van rond de 50 euro! Niet reëel dus. Hierover hebben wij tel. contact gehad d.d. 13-1-2014 met een medewerker van de bank giro loterij. Wij zouden hierover worden teruggebeld. Tot op heden is dit niet gebeurd.We hebben al eens een prijs gewonnen en kozen hiervoor een cadeaubon. Deze was nu niet te kiezen. Wij verwachten van u een prijs t.w.v. ca. 125 euro en geen 47,90 o.i.d. Graag een oplossing voor dit probleem.
L. van Saane
Afdeling Ledenservice BankGiro Loterij. Geen reactie, weer gebeld p 27-1-2014 zouden teruggebeld worden, niet gebeurd, 28-1 weer gebeld zouden dezelfde dag teruggebeld worden weer niet gebeurd.
Wij zijn het zat.

Wij zijn tevreden met een cadeaubon van bijv. Fonq t.w.v. 125 euro. of uitbetaling van 125 euro.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BankGiro Loterij

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BankGiro Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lya2chris