Klacht: gewenste datum verrassingsstedentrip alleen mogelijk met bijbetaling

op 13 juli 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Heb voor mijn dochter en vriend een verrassingsstedentripje gekocht via vakantievelingen. Bij boeken was een vertrekdatum gewoon te boeken maar na een week kregen ze bericht dat gewenste datum alleen geboekt kon worden met 70 euro bijbetaling . Terwijl ze juist een datum hebben geprikt en vrij genomen waarbij je volgens de regels niet hoeft bij te betalen.
Maar nu moeten ze toch bij betalen ! Vind dat niet netjes

Als ze de gewenste datum gewoon zonder bijbetaling krijgen. Als het we'll met bijbetaling kan is er dus plek . Maar 70 euro daarvoor vragen is onredelijk

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

6 maanden geleden - Beste heer / mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat u bijbetaald voor de gewenste vertrekdatum. Uit de klacht kan ik helaas niet zien welke vertrekdatum u heeft doorgegeven. Zou u ons een email willen sturen naar webcare@vakantieveilingen.nl met daarin vermeld de vertrekdatum en alle voorkeuren die u heeft doorgegeven aan Verrassingsticket. Met vriendelijke groet, Diana - Webcare VV

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 23 juli 2016 om 15:35 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw klacht hierbij de beloofde terugkoppeling.

Wij hebben uw klacht doorgezet naar de relatiebeheerder en hierop de volgende reactie ontvangen.

Wij kunnen ons voorstellen dat het vreemd lijkt dat je in eerste instantie te horen krijgt dat ze volgeboekt zijn maar als je bijbetaald dat het dan wel kan. Dit is echter wel uit te leggen.
Stel: Verrassingsticket heeft in januari 100 tickets ingekocht naar Barcelona op 29-08-2016. Als je dan wacht tot juli met boeken dan kan het zijn dat deze voordelige tickets uitverkocht zijn.
Het kan zijn dat de tickets op dit moment € 70,00 duurder zijn en dan worden deze kosten doorberekend.

Dit is helaas iets wat wij niet voor u op kunnen lossen maar wij willen u wel tegemoetkomen door € 30,00 veilingtegoed aan te bieden.

Mocht u van ons aanbod gebruik willen maken dan horen wij het graag.

Zijn er nog vragen? Bel of mail ons gerust.

Sabine - Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door jaram59