Klacht: geweigerd bij de zwembad!!!!

op 01 augustus 2017 over Slagharen in de categorie Attractiepark

Beste mevr/heer,

Afgelopen zondag 30-07 zijn wij vanuit Den Haag gezellig een dagje uit naar Slagharen wat helaas niet gezellig is afgelopen(teleurstellende kinderen).Rond half 6 wilde de kinderen gaan zwemmen 1 van 10 jaar en 1 van 11 jaar en kids van 17 jaar. Ons werd er verteld dat er onder de 18 zonder begeleiding niet mogelijk is ondanks dat ze allemaal hun ABC diploma hebben. Er werd lettelijk gezegd DAN GAAT HET FEESTJE VOOR IEDEREEN NIET DOOR!!!! Terwijl ik nog uitleg dat ik vorige jaar bij jullie was een heel weekend en de kinderen gewoon gezwommen hebben en de kassa med met een heel stomme opmerking komt van jhaa dan zijn ze met massel binnen geglipt, waarop ik antwoordde… ik snap dat je 1x binnen glipt dan snap ik dat.;.. maar ze hebben de hele weekend kunnen zwemmen. Vanuit Den Haag helemaal naar Slagharen en dan zo worden behandeld sorry dat vindt ik een kwalijke zaak.
En vervolgens leggen we ons klacht neer bij de receptie en worden we wel met respect behandeld en afgescheept met een gratis uitrijd kaart van de parkeerplaats. Zo ga je niet om met kinderen vooral die ernaar uitkeken om te gaan zwemmen erg jammer, en een passend oplossing vinden jullie een gratis uitrijd kaart. Dat kan toch niet rijden bijna 2 uurtjes weer terug. Graag zou ik hier reactie op willen.
Want boos ben ik zeer zeker.

Mvg R

Ben tevreden wanneer er een passende oplossing zou komen en geen gratis uitrijd kaart want daar hadden de kinderen niks aan!!!!

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slagharen

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slagharen nog niet in behandeling is genomen.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Slagharen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Rieta Ramnares