Klacht: Geweigerd aan de deur op persoonlijke gronden

op 20 mei 2017 over Holland Casino in de categorie Casino/entertainment

Ben vandaag naar HC Eindhoven geweest en ben geweigerd aan de deur door de portier. Bij aankomst vroeg deze direct aan mij of ik had gedronken, waarop ik antwoorde dat ik 2 drankjes op.had. Zijn reactie was meteen, dit gaat hem niet niet worden vanavond. Heb vanavond gedineerd met vrienden bij Moods, en heb de gehele avond water bij mijn eten gedronken , en heb hier getuige van. Na afloop van het eten heb ik 2 grappas gedronken om mijn eten te laten zakken. Toen ik vroeg om de manager of de politie er dan maar bij te halen, zodat deze vast kon stellen wat ik gedronken had, kreeg ik het antwoord , dat dit geen zin had, want hij bepaalde wie er wel en wie er niet binnen komt . De expert aan de deur zei dat hij drank rook, terwijl ik een permuntje in mijn mond had. Maar goed, iemand die 1 biertje op heeft , die ruik je ook. Dit soort machtswellustelingen die in het weekend zijn jas aan mogen trekken met het Vtje erop vind ik walchelijk, en zeer slecht voor de reputatie van een bedrijf. Het HC zou er goed aandoen om dit soort gastheren eens te testen op IQ, klantvriendelijkheid , en mensenkennis voordat je iemand je klanten laat wegjagen. Mijn zin is over, en ik snap goed dat mensen wegblijven als dit soort portiers bij jullie aan de deur staat. Ik kom in ieder geval niet meer in Eindhoven, jullie,krijgen geen kans om mijn avond nog een keer te bederven. In de taxi naar huis vertelde de chauffeur , dat er de afgelopen weken al diverse van zijn vaste klanten geweigerd zijn bij HC in Eindhoven aan de deur om dezelfde persoonlijke redenen.

De ware reden van mijn weigering en op welke gronden, en wat HC zelf vindt van deze gang van zaken, en het optreden van zijn portier, en wat de regels van HC zijn aangaande het deurbeleid. Je geeft me afgelopen week in Den Haag wel een zwarte favourites,pas, en een week later wordt ik geweigerd .

Alle klachten die gemeld zijn door Stefan van den broek