Klacht: Gevraagde onderdeel kost via de email(onderdelenlijn) 100 euro aangekomen bij de bedrijf wordt het ineens 150 euro

egelicocuk op 09 april 2018 over Onderdelenlijn.nl in de categorie Auto Onderdelen

Ik heb via onderdelenlijn.nl bij autodemontage bongers zeeland een achterbumper gevonden voor mijn auto stond geen prijs bij ik vroeg via de mail wat de onderdeel koste volgende dag kreeg ik een terug mail van collega ron dat het gevraagde onderdeel 100 euro kost35 euro verzendkosten
Ik was de volgende dag relatief in de buurt van de bedrijf ongeveer 85 km verderop anders is het 145 km ver van mij ik heb via de mail laten weten dat ik de bumper zou ophalen aan ron maar kreeg geen mail terug in korte tijd ik kwam aan bij het bedrijf vroeg naar ron hij was er niet heb verteld dat ik de bumper kwam ophalen andere collega haalde hem op wou afrekenen zij hij ineens 150 euro voor minder ging de bumper echt de bumper de deur niet uit heb toen geprobeert de mail te laten zien hij wou niet eens kijken zo onvriendelijk was hij toen zij die ineens 125 euro maar ik gun je het niet van harte oftewel ik verkoop je het liever niet!!dacht strax heb ik een vervloekte onderdeel ik ben niet aan bedelen kom op zeg vraag alleen mijn recht wand dit is niet mijn fout
Ik zij dat dit niet eerlijk was en het niet mijn fout was en ik er werk van zoude maken eerst werd hij agresief hij lachte mij uit aan wie wil je mij klagen doe wat je wil zij de verkoper je kan toch niet bewijzen ik heb de mail nog als schriftelijke bewijs met foto van het onderdeel en het wagen nummer en toen pakte hij de bumper zegt die ineens hij is al gereserveerd voor een andere klant en ik kon gaan buiten heb ik telefonisch contact opgenomen met onderdelenlijn en het uitgelegt ook heb ik de mail doorgestuurd hebben ook telefonisch contact gehad met het bedrijf zonder resultaat echt totaal niet klantvriendelijk fout ligt niet bij mij maar bij hun onderlinge comunicatie fout!!!
En de klant maar dupe maken erg jammer

Ten eerste Ik vind een goede excuses op zijn plaats
En ik wil als nog de bumper kopen maar voor het afgesproken bedrag 100 euro de verzendkosten moet de bedrijf maar vergoeden omdat hun fout is ik heb de moeite genomen was vrijdag bij het bedrijf heb c.a 170 km voor nix gereden

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Nog geen terugkoppeling gehad

Alle klachten die gemeld zijn door