Klacht: Gevraagd om kopie brief intrekking loonbeslag

op 04 oktober 2016 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

Op 8 september zegt cannock chase een brief naar werkgever te hebben gestuurd dat loonbeslag niet van toepassing is en telefonisch geven zij aan dat dit ook niet van toepassing is geweest aangezien er een betalingsregeling was afgesproken. Ik ben nu al 3 weken bezig om een kopie te krijgen en dit lukt maar niet. Ondertussen aan de telefoon word aangeven dat er een 2e brief naar werknemer is verstuurd aangeen zij zeggen deze niet te hebben ontvangen. Hoe lastig kan dit zijn om of mij die kopie te sturen of dat zij bellen naar werkgever om te informeren.

Dat ik een kopie krijg van de brief met datum zodat ik kan aantonen dat zij ten onrechte al 3 weken bedragen inhouden op het loon

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Cannock Chase Incasso in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cannock Chase Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cannock Chase Incasso

Heeft op 06 oktober 2016 om 08:34 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Indien u bezwaar heeft of wilt maken tegen aanslagen en/of wettelijk vastgelegde verhogingen kunt u schriftelijk bezwaar maken. Alleen schriftelijke en gemotiveerde bezwaren kunnen door ons in behandeling genomen worden.

U kunt uw bezwaar indienen via:
teambelastingen@cannockchase.nl
Cannock Chase, t.a.v. Team Belastingen
Postbus 103, 6650 AC Druten

Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd
Cannock Chase

Heeft op 06 oktober 2016 om 08:43 geantwoord

Dit kan niet worden gezien als oplossing aangezien ik al bezwaar heb ingediend.

Alle klachten die gemeld zijn door Bou88