Klacht: gevaarlijke situatie

marioamsterdam op 07 december 2019 over Ymere in de categorie Woningcorporaties

Goedemiddag,

Mijn naam is Mario Pennink
Het gaat over mijn schoonmoeder van 84 .
Al vanaf september is de algemene toegangsdeur van het complex aan de Kinkerstraat 215D te Amsterdam stuk.
De bewoners kunnen de deur niet vanaf hun appartement openen en moeten dan et hun rollator naar beneden om de deur aan de kinkerstraat te openen.
Dit kan gevaarlijke situaties veroorzaken, want dat betekend dat als iemand thuis valt ,de hulpverleners ook geen toegang hebben.
En elke minuut telt in nood situaties.
Nu zijn we al een tijd bezig met ymere
Vandaag heb ik opnieuw contact opgenomen met ymere, die verwees mij door naar Van der Leij bouwbedrijf.
Van der Leij verwees mij door naar de WMO van de gemeente Amsterdam.
Ook daar kwam ik niet verder mee, ik vroeg aan de dame aan de telefoon of ik een bedrijfsleider of afdeling verantwoordelijke mocht spreken,
De dame verteld me dat ik maar Femke Halsema moest bellen die is de baas van Amsterdam, (bijdehand)
Dus ik ben weer bij af, en ondertussen als er wat gebeurd in het complex kan er geen hulpverlener naar binnen.
Huisarts kan niet naar binnen, want dan moet er eerst iemand beneden opendoen, je zult maar een hartinfarct krijgen je bent al dood voor dat je beneen bent.
Dit duurt nu al bijna 3 maanden. Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen.

Met vriendelijke groet
Mario pennink

als het opgelost is

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ymere over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Ymere in behandeling genomen

Bericht van Ymere

1 jaar geleden - Beste meneer Pennink, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat de algemene toegangsdeur al zo lang kapot is. Ik heb uw klacht doorgezet naar de afdeling Klachten en Procesverbetering. Zij nemen binnen drie werkdagen contact met u op. Ik hoop dat u er samen uitkomt. Met vriendelijke groet, Melanie Medewerker Klantcontact

Alle klachten die gemeld zijn door marioamsterdam