Klacht: Gevaarlijke roltrap

op 06 juli 2016 over Prijzenmepper.nl in de categorie Online Warenhuizen

Ik was laatst in Prijsmepper Almere en deze is alleen bereikbaar per roltrap.. Ik struikelde half door een flinke hapering/trilling en daardoor kwam mijn jurk ertussen en is stuk gegaan. De medewerkster (haar naam noem ik niet uit respect en privacy) zei: \\\’we zijn vergeten een bordje neer te zetten dat het niet veilig is.. Onze excuses\\\’. Ik heb een schadeformulier met de jurk verstuurd en als reactie gekregen: \\\’u dient zelf in te schatten of een roltrap veilig is\\\’ \\\’dat de schade niet te wijten is aan personeel of een defect\\\’. Nou wel degelijk: als er een bord stond, ging ik er namelijk niet op! Daar gaat je nieuwe jurk van 50 euro.. Mensen wees dus alert met de roltrap daar!

We zijn allen mensen en we vergeten allemaal eens wat, maar de fout moet niet op mij worden afgeschoven. Ik neem aan dat een bedrijf verzekerd is tegen schade en dat een bord dient neergezet te worden als er een risico is, helemaal met oog op bejaarden en kinderen, je moet er toch niet asn denken... Ik ben tevreden als ik alsnog mijn vergoeding krijg.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Prijzenmepper.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Prijzenmepper.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mellab