Mijn Klacht:
Op 16/12/2014 kwam ik van de snelweg A20 voor de verkeerslichten de ’s Gravelandseweg tot stilstand. Links naast mij een bekende gele bus met hierop de grote rode letters DHL. Het verkeerslicht ging op groen waarna een ieder kon gaan rijden linksaf de ’s Gravelandseweg op . In de bocht echter kwam de DHLbus naar rechts, waarmee hij mij dus sneed om vervolgens op de uitvoegstrook voor rechts de Brauwweg voor mij voor het verkeerslicht kwam te staan. Ik volgde toen de bus naar de DHL locatie warna ik alhier mijn beklag wilde doen over het rijgedrag van deze chauffeur. Ik noemde het merk van de bus een Renault en het kenteken VG-914-P, waarna men mij verzekerde dat de betreffende chauffeur hierop zou woren aangesproken. Ik vroeg hierbij nadrukkelijk of ik hierover een terugkoppeling kon krijgen, warna men mijn mailadres noteerde.
Tot op heden heb geen reactie mogen ontvangen.
Gewenste Oplossing:
Reactie van DHL met de mededeling wat de gevolgen zijn voor de chauffeur. Daarnaast ben ik benieuwd hoe DHL het 'ongemak' voor benadeelde op denkt te lossen.

