Klacht: geuroverlast door vleigtuigen of kerosine lozing?

op 17 februari 2018 over Schiphol in de categorie Luchthavens

het is 00,20 u zaterdag 17 februari, de nacht van 16 op 17 februari. Ik doe de deur open van mijn keuken in de achtertuin. Een ruik een vieze geur die ik toedicht/herken aan/van vliegtuigen rond schiphol. Mij vaker opgevallen in de Haarlemmermeer. Ik woon in het centrum van de binnenstad Haarelem, Schagchelstraat 23, en taxeer het weer als zeer rustig en fris.Een van de weinige tuinen in de versteende binnenstad dus het laag gegelegen deel. Het kan zijn dat de vieze lucht zwaarders is, iet wat ik waarneen in de auto in de Haarlemmermeer als ik onder een tunnel door rij. Advies ramen dicht lijkt mij dud op zijn plaats. maar het blijft doodstil.

Erkenning van dit probleem en onderzoek waar deze geur vandaan komt. Van vliegtuigen of van kerosine? ook duidelijk relatie met rustig weer ?daarna actie om dit te voorkomen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schiphol

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Antoine Willemsens