Klacht: Getekend door “mijn voornaam” maar niets onvangen

op 15 juli 2014 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Het betreft hier over 2 leveringen op hetzelfde moment.
Bijde volgens tracking geleverd aan “mijn voornaam”. Op het uur van de levering was ik 25km verderop aan het werk bij mijn werkgever. De loonadministratie kan hiervoor bewijzen leveren. Klacht ingediend bij bijde verkopers. Geen pakjes onvangen. Gaat samen over +/- 950€.
Wachtend op antwoord…

Vergoeding of opnieuw verdenden met andere courier.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 10:43 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Heeft op 25 april 2017 om 11:48 geantwoord

1 van de 2 leveringen is recht gezet door de firma Thomann.de. De 2de bestelling van de firma Musicstore.de is nooit rechtgezet

Alle klachten die gemeld zijn door VerreyckenGerd