Klacht: gespikkelde foto’s in fotoboek

op 06 mei 2016 over Albelli in de categorie Fotoservice

de foto’s in het bestelde fotoboek van albelli zijn allemaal gespikkeld. zelfs de foto’s die gemaakt zijn met een professionele camera.

geld retouren of het fotoboek met goede kwaliteit printen

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

Bericht van Albelli

10 maanden geleden - Beste mevrouw Smets, Volgens onze contactregistratie heeft u al contact opgenomen met onze klantenservice. U bent geinformeerd over onze ''Niet tevreden, geld terug'' regeling waar u een beroep op zal doen. Zodra wij uw fotoboek hebben ontvangen, wordt het aankoopbedrag teruggestort op uw rekening. Nogmaals onze welgemeende excuses dat uw bestelling niet aan uw verwachting voldeed. Met vriendelijke groeten, Albelli klantenservice

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Albelli

Heeft op 06 mei 2016 om 15:48 geantwoord