Klacht: Gesmolten drap met caramel saus wat genoemd wordt sundae ijs

op 16 mei 2016 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

2de pinksterdag avond bij de mac drive. Het was erg druk en dan vooral met van de gepimpte auto’s. De mac drive in en netjes de rechterkant genomen. Bestelling gedaan. 4 sundae caramel ijsjes. Prijs a 9 euro? Dus voor een sundae 2.25. II denk dat het ijsje gelijk gemaakt is. Maar omdat wij weer in moesten voegen wat dus niet ging omdat je er gewoon niet tussen gelaten wordt uiteindelijk bij het eerste loket 9 euro aftikt en Door konden rijden naarbhet loket werd het ijs al de auto ingeschoven. Nou ijs kon je het niet meer noemen het was een ingezakt half bekertje gesmolten ijs met caramel. Wat dus niet om te eten was. En voor zo’n bekertje ijs met caramel en nootjes durven jullie gewoon 2.25 per stuk voor te vragen? Ik vind het ronduit afzetterij. Want het sundae ijsje is nog kleiner dan de goedkopere ijshoorn. En maar 20 cent goedkoper dan de duurdere mac flurry. Dus snap niet dat macdonalds veenendaal hier zonder schaamte 2.25 voor durfde te vragen. Voor gesmolten drap wat al klaar stond toen we bij het loket aankwamen.normaal wordt ijs toch klaargemaakt als je er staat? Maarja drukte hè dan worden er fouten gemaakt en in ons geval een fout van 9 euro voor iets wat niet om te eten was. En weggooien is iets waar ik niet voor ben dus heb het opgedronken met alle problemen vandien. Want alle vier hebben we buikpijn gekregen na het eten van het ijs. Want ergens ander van kan her niet zijn omdat degene die geen ijs op heeft nergens last van had. Dus medewerkers mc Donald veenendaal drukte gaat bij jullie gelijk over in slechte kwaliteit.

Ik wil tegoed bonnen om met mn gezin nog eens bij de mac te gaan eten. En een lekker sundae ijsje na. Een ijsje zoals het hoort te zijn. En dat ze die schandelijke te dure prijs veranderen naar een prijs die normaal is voor zo'n ijsje a 1 euro moet genoeg zijn lijkt me.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Weermuij