Klacht: geskimd door medewerker support team

op 20 december 2017 over Norton in de categorie Software

Ik heb al jaren een abonnement bij Norton tot mijn volle tevredenheid. Nu was het weer tijd om te verlengen. Dus via mijn account een verlenging aangekocht voor 2 jaar. Netjes via de site betaald met ideal. Geld is net van mijn rekening af, komt er een bericht dat de order is gecanceld. Maar het geld werd niet terug gestort.
Ik meteen bellen. Krijg ik iemand van het support team aan de lijn en die vraag of hij via fastsupport me mag kijken wat er fout is gegaan. Op zich ook geen probleem want dan doen ze wel meer als er problemen zijn. Echter dit keer ging het dus fout. De heer aan de achterkant van de lijn heeft intussen nog eens € 500.00 aan bestellingen naar andere bedrijven gedaan van mijn rekening af. En na een telefoontje blijkt dat het bij het support team bekent is dat sommige mensen dus skimmen bij klanten. Waarschijnlijk heeft deze heer ook mijn order gecanceld maar het geld in eigen zak gestoken.

Ik weer contact opgenomen met Symantec. En daar kreeg ik te horen dat zij niets voor mij konden doen. Dus geen abonnement en 739.00 armer. Ja het support team kon mij een ander pakket aanbieden maar daar moest ik dan weer € 99.99 voor betalen.

ik ben totaal niet tevreden. Een bedrijf dat zo goed aangeschreven staat, dat deze zulke mensen met slechte bedoelingen in dienst hebben.
Deze mensen stelen gewoon van klanten

Alle klachten die gemeld zijn door Carolina1967