Klacht: Geschoffeerd en bedreigd door koeriers

op 27 september 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb n vaatwasser bij coolblue besteld. 1 x kwamen ze om 8 uur in de ochtend maar dan zit ik al op werk. Via internet nieuwe afspraak voor volgende dag avonds gemaakt. Ik kreeg sms dat se 8.40 er zouden zijn. Via track en trace nog lang niet. Ik wachten tot over 22 uur ik al in pyjamas wAnt ik moet om 6 uur weer op.
Loop ik naar buiten want ik zag ze aankomen via achterkant maar ze kwamen mmaar niet. Zag ik ze staan zeggen se dat ik niet thuis was en aangebeld hebbe. Nu ben ik verre van doof tv stond zacht en word al van een poep en een scheet wakker dus dat was niet zo. Zelfs als er mannen in mijn tuin staan hoor ik ze en kom op savonds laat waarom zou ik niet thuis zijn terwijl ik afspraak heb. Ik zeg kom maar mee horen hoe hard mijn bel klinkt. Maar ze wilden gewoon naar huis toe. Om verhaal kort te maken wilde zie weggaan met mijn vaatwasser zonder te leveren. Ze scholden mij uit voor k wijf wat zij wel mogen zeggen en ik mag hun niet citeren dit en dat ik de k dus kon krijgen en dat ze meer te doen hadden. Ik zei mijn vader is eraan overleden. Ja dat boeit me helemaal niks zei ie toen Ik ben een vrouw aileen en zou deze jongens scavonds laat in mijn huis moeten toelaten? Ze hebben mij hard geduwd en met de auto tegen mij aangereden hard weggescheurd met mijn was machine erin. Er is tevens gefilmpd. Deze man kevin en kompaan met badgenummer v5725 moet je dus voor oppassen want het zijn hufters van hw.et ergste soort. Ik ben in mijn leven nog nooit zo behandeld. Ik dien een klacht in tegen t bedrijf ook tegen coolblue en ik ga aangifte doen. Ik ben hier nog niet klaar mee. En ik wil mijn geld terug

Niet

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 02 oktober 2017 om 13:21 geantwoord

Beste mevrouw Kroon,

Bedankt voor uw bericht. Graag willen we onze oprechte excuses aanbieden voor dit voorval. Uiteraard is het absoluut niet de bedoeling dat u een vervelend gevoel overhoud aan een ervaring met onze dienstverlening. We staan hier dan zelf ook niet achter en het is inmiddels intern besproken met de desbetreffende afdelingen. Nogmaals onze excuses hiervoor!

We zien dat de order momenteel is geannuleerd, daar en in ons systeem dan geen opties zijn een nieuwe afspraak in te plannen adviseren we u contact op te nemen met de leverancier zodat zij de order nogmaals aan ons aan kunnen bieden.

We begrijpen dat dit uw ervaring niet zal veranderen maar toch hopen we u in de toekomst onze verbeteringen te kunnen tonen. Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak!

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 02 oktober 2017 om 13:55 geantwoord

En wat is nu precies de oplossing. ?

Alle klachten die gemeld zijn door Juudje70