Klacht: Geretourneerd artikel wordt in rekening gebracht

JoyvdK op 17 december 2019 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb meerdere artikelen tegelijkertijd retour gestuurd, maar één artikel wordt toch in rekening gebracht. Mail gestuurd (naar 3 e-mailadressen van Zalando) met de pakketnummer van het betreffende artikel. Inmiddels 3x een mail gestuurd naar alle 3 e-mailadressen van Zalando en tot op de dag van vandaag geen enkele reactie mogen ontvangen. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar (in gesprek). Inmiddels heb ik de artikelen die ik wel gehouden heb betaald.

Gewenste Oplossing:

Bevestiging van retour betreffende artikel. Aangepast factuur. (o-melding ivm reeds betaalde artikelen).

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JoyvdK