Klacht: Geretourneerd artikel in rekening gebracht En de klantenservice niet bereikbaar

FHermans op 12 december 2019 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op mijn betaaloverzicht wordt een artikel in rekening gebracht dat ik samen met nog enkele andere artikelen allang terug heb gestuurd.
Ik probeer de klantenservice van Zalando te pakken te krijgen maar dat lukt niet. Bellen lukt niet, mailtjes krijg ik terug omdat dit kennelijk niet de juiste wijze is en via het online formulier lukt het ook niet want op het moment van verzenden krijg
ik een foutmelding

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat mijn betaaloverzicht wordt aangepast.
Daarnaast zou ik het ook erg prettig vinden als de klantenservice gewoon telefonisch en via de mail bereikbaar si.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door FHermans