Klacht: Geregistreerd in register zonder enige aanleiding

op 04 oktober 2016 over Focum Commerce B.V. in de categorie Betalingsdiensten

Na het afsluiten van een nieuwe autoverzekering bij Allsecur wordt ik van de ene op de andere dag geweigerd als verzekeringsnemer. Bleek dat ik in het register van Focum ben opgenomen.

Ik heb nooit betalingsachterstanden gehad en heb nooit enige correspondentie van deze partij ontvangen. Ik heb het vermoeden dat ze klakkeloos gegevens van de vorige bewoners vanuit het woonadres aan mij als persoon hebben gekoppeld.

Hiermee wordt je mooi voor het blok gezet en ben je van de ene op de andere dag dus niet meer verzekerd, onterecht.

Ben voornemens om rechtelijke stappen te ondernemen gezien ze mij als persoon schaden en inbreuk maken op mijn privacy.

Als ik per direct uit dit register wordt verwijderd en indien dit vanwege schulden van vorige bewoners aan mijn adres betreft ook mijn huidige woning wat mijn eigendom is wordt gecleared.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Focum Commerce B.V.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Focum Commerce B.V. nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door e.mel