Klacht: geopende doos verstrekt door verkoper

op 04 september 2015 over Paradigit in de categorie Computerwinkels

Beste mevrouw/ heer,

Ik heb gisteren een tablet samsung galaxy Tab s gekocht. Toen ik thuis kwam heb ik de doos direct aan de ene zijde waar het geseald was geopend en de tablet eruit gehaald. Vervolgens kwam ik erachter dat de andere kant van de doos die ook van een seal dicht zat geopend was. Ik wil absoluut geen product hebben die geopend is geweest. Mijn vraag aan u is als ik deze tablet terug naar de winkel kan brengen en een nieuwe tablet vraag of mijn aankoop bedrag terug.
Vandaag ga ik direct terug naar de winkel en hoop dat het probleem direct opgelost word.

Graag verneem ik spoedig een reactie van u.

Verblijf ik met vriendelijke groet,

Ludwig Schenkers
telefoonnummer 0652640016

Ik ben tevreden als het probleem opgelost is en de medewerker eerlijk toegeeft en de zaak of het probleem probeert te verdraaien. Dat ik consument wil blijven en met een tevreden gevoel de winkel weer mag binnenlopen. Dat niet vergeten mag worden dat de klant koning is/blijft.
Dat er wederzijds eerlijk en met respect om wordt gegaan.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paradigit

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Paradigit over deze klacht.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paradigit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ludowich