Klacht: Genegeerde klant!

op 21 mei 2016 over de Broodzaak in de categorie Bakker

Toen ik zaterdagochtend, nog 7 minuten voor mijn trein vertrok, even snel ontbijt moest halen bij de broodzaak op Amsterdam centraal station in de westelijke hal, stond er bij de kassa maar 1 medewerkster. Er stond een grote groep van 20 mensen van een groepsorganisatie die allemaal koffie en koeken moesten hebben. Na een aantal minuten, zei ik tegen de verkoopster dat ik echt mijn trein moest halen, waarop zij antwoorde dat ze 20 mensen moest helpen, wat ik begreep, alleen vroeg ik aan haar of ze dat allemaal alleen moest doen of dat er een collega misschien even gauw mijn koffiebroodje en koffie verkeerd kon afrekenen, waarop ik geen antwoord kreeg. Toen zij klaar was met afrekenen met de mevrouw voor me, draaide ze zich om om haar collega bij het koffie zetten te helpen, terwijl ik nog steeds stond te wachten! Op dat moment heb ik me omgedraaid en ben de winkel uit gelopen.

Wanneer er rekening word gehouden met klanten hun tijd voor een trein halen, communicatie naar de klant toe, behulpzaam naar de klant toe

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over de Broodzaak

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over de Broodzaak nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lauraschoots