Klacht: Genaaid

fatih yalcin op 20 december 2021 over supersaver.nl in de categorie Online Vliegtickets

Tickets geannuleerd via Supersaver, hier ook een bevestiging van ontvangen per email. Ik zou een refund krijgen voor de annulering.
Achteraf zijn de tickets nooit geannuleerd door Supersaver. De kosten hiervan wil Supersaver niet dekken, terwijl zij hebben bevestigd dat mijn tickets zijn geannuleerd.

Onbetrouwbare partij die slecht naar hun klanten luisteren. Accepteer dat er een fout is gemaakt door Supersaver en neem je verantwoordelijkheid. De klant moet hier niet de dupe van worden!

Supersaver moet haar verantwoordelijkheid nemen door hun fout te accepteren.
Ik heb zwart op wit een bevestiging van Supersaver dat mijn vlucht is geannuleerd.
Nu blijkt dat de vlucht nooit is geannuleerd en heb ik geen recht op compensatie. Ik wil mijn geld terug dat ik heb betaald voor de tickets, minus de eenmalige annuleringskosten van 30 euro die ik met Supersaver heb afgesproken.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over supersaver.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over supersaver.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fatih yalcin