gemeente Amsterdam Klachten
Ik wil een klacht indienen over de gemeente Amsterdam. De vuilnisbakken ter hoogte van wognumerstraat 33 zitten al een week vol. Ondanks dat ik al een klacht heb ingediend, heb ik te horen gekregen dat deze al bekend is, maar... Lees meer
Ik heb herhaaldelijk contact gehad met de gemeente Amsterdam over de Wmo, maar de informatie die ik telefonisch ontving was onjuist en verwarrend. Bij het doorverbinden werd de verbinding vaak verbroken, wat leidde tot veel terugbelverzoeken. Dit heeft mijn vertrouwen... Lees meer
Ik wil een officiële klacht indienen over PR Boven ’t Y in Amsterdam. Ik heb gebruik gemaakt van de PR regeling en ben met mijn gezin met het openbaar vervoer naar het centrum van Amsterdam gereisd en teruggekeerd. Bij terugkomst... Lees meer
1) De prullenbakken met zakjes voor hondenpoep zijn verdwenen en nooit teruggekomen.
2) GAD vergat in 5 jaar minder vaak op te halen dan de huidige dienst in de eerste 2 maanden van dit jaar.
3) Er waren al te weinig prullenbakken,... Lees meer
Ik woon op de amstelveenseweg, het gedeelte tussen het stadionplein en het haarlemmermeerstation. Sinds oktober 2025 toen de laatste bladeren gevallen zijn uit de bomen is hier niet meer gereinigd! Een grote prutzooi hier! Putten die verstopt zitten... Lees meer
In de Singelstraat in Weesp is een plein helemaal achterin, is een doodlopende straat. Dat plein wordt nu opgeknapt. Tijdens een inloop avond heb ik met KLEM gemeld, dat er GEEN ZIT mogelijkheden zouden komen, geen banken, geen vast kinderspeelgoed,... Lees meer
Meerdere malen een melding gedaan van enorm veel zwerfafval en troep en een plaats in de bosjes met een soort junkenhol (reeds maanden) op de Ringdijk en de Linnaeuskade, Watergraafsmeer Amsterdam
Er wordt niet genoeg achoon gemaakt en de Ringdijk melding... Lees meer
Het hele stuk burgemeester Vening Meineszlaan tot aan de Haarlemmer weg is niet gestrooid! in de bocht naar de Burgemeester Eliasstraat zijn veel mensen gevallen, waaronder ik. Ik heb veel schade aan de fiets en persoonlijke eigendommen. Verder heb ik... Lees meer
Ik heb via mijn tante haar account voir bezoekers ingelogt om parkeer te betalen dit kon allen tot 19.00 maar moest ook betaald worden tot 21.00 bij het drkken op die knop tot 21.00 registeren werd dit niet geregistreed. Heb... Lees meer
Op 20 november 2025 heb ik een bezoeker aangemeld om te parkeren in de Piet Lieftinckstraat. Ik heb geen eindtijdstip genoemd. Vanaf 14.00 uur ben ik bezig geweest om de bezoeker af te melden maar dit lukt niet in het... Lees meer