Klacht: GEMAAKTE PRIJSAFSPRAAK NIET NAGEKOMEN.

op 13 juni 2016 over ServiceRight in de categorie Garagebedrijven

Ik dacht toen ik hun site zag: he’ dat is makkelijk, je toets je kenteken in en gelijk krijg je te zien wat de prijs is voor bv. een kleine of grote beurt! Toen heb ik voor de zekerheid SR gebeld om te verifiëren of de prijs wel ECHT klopte. Ja hoor, daar kunt U echt van op aan, vertelde de medewerkster die ik aan de lijn had. Toen de opdracht ingevuld en daaruit kwam een garage uit mijn buurt uit. Die heb ik even gebeld om ook nog de prijs te checken en ook hij verzekerde mij dat het de afgesproken prijs zou blijven. Voor de zekerheid nogmaals gevraagd: en als het niet klopt? Nou dan zou SR het bedrag compenseren want afspraak is afspraak! Nou de garage ging de onderdelen bestellen en dat zou +/- 2 dagen duren. Hij belde me de volgende dag al op met de mededeling dat jij het voor die prijs NIET zou kunnen doen, want de onderdelen waren duurder als hij gedacht had! Hij kon het wel doen maar dan moest er €250.- MEER betaald worden! Toen ik hem vertelde dat ik het duidelijk van te voren gevraagd had, bleef zijn antwoord uit. Dus ik maar even naar SR gebeld en naar een leidinggevende gevraagd (een dame met een moeilijke naam) om te vertellen dat de garage het niet kon voor die prijs, ze reageerde daarop: oh’ dat ligt aan de garage, ik ga wel even een andere garage regelen die het wel voor die prijs doet. IK bel U vandaag of morgen terug. Maar na een half uur werd ik door SR gebeld door een medewerkster die er duidelijk pas net was begonnen, met de mededeling dat ze het niet konden regelen omdat er geen universele onderdelen meer waren!(nou die zijn er nog nooit geweest!!) Ik vertelde haar dat de afspraak was dat die andere mevrouw beloofd had mij terug te bellen en vroeg toen of ze dat ook kon doen, want zij had die afspraak met mij gemaakt dat ze wel EVEN een andere garage zou regelen. Nou die belde natuurlijk zoals ik al had verwacht niet terug dus zelf maar weer 2 dagen later gebeld! Volgens haar had ze wel diverse andere garages gebeld en die zieden allemaal dat het €250.- zou gaan kosten (toevallig hetzelfde bedrag als de 1e garage!!) Maar wat bleek achteraf, die 1e garage had (gelijk na mijn gesprek) SR gebeld en een beetje boos gereageerd, omdat ze de schuld bij hem legde en waarop hij tegen SR vertelde dat het €250.- meer moest gaan kosten en vandaar dat ze toen gelijk mij belde om te proberen de garage tegemoet te komen in zij verhaal. Dit alles was in een half uurtje gedaan, nou in die tijd ken je natuurlijk niet verschillende andere dealers bellen, dus toen kwamen ze maar snel met het verhaal va de 1e garage. Ik zei dat het wel op hun site staat, de desbetreffende prijs en vond dat toch wel echt zeer misleidend, maar verder deed ze niets! Het rare van hun site is dat er allemaal positieve reacties op staan en GEEN negatieve, ik wilde daarom dit verhaal in een recensie plaatsen, maar dat ging niet. Toen ik dit via de chat vertelde zei men: nee dit gaat alleen als er een opdracht heeft plaatsgevonden? (nu begrijp al die positieve reacties). Na weer een chat te zijn begonnen vroeg die medewerker wat het probleem precies, heb ik hem dit verhaal uitgebreid verteld en hij zou het aan de eigenaar laten weten en daarna op terug komen. Nou er gebeurde weer niets en toen ik opnieuw een chat begon en gevraagd had waar het antwoord bleef, wisten ze helemaal weer van niets!!!Ook de chat historie konden ze niet terug kijken (raar he’) en niemand wist daar van iets?? Hij zei: leg de klacht dan nog een keer uit, maar daar heb ik voor gepast. Dus nu maar hier een klacht plaatsen, misschien dat ze dan wel reageren?

Het prijs verschil compenseren. (wat duidelijk ook nog na tel. overleg beloofd is) En het veranderen op hun site van prijzen die ze NIET na kunnen komen. Alles staat zwart op wit zie bij extra informatie de order bon!

Reactie van de melder van de klacht expertmade

7 maanden geleden - Nog steeds niets gehoord!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door expertmade