Klacht: Geluisoverlast

op 13 september 2018 over Schiphol in de categorie Luchthavens

Wij wonen inde kadoelen, waarom kmen de overvliegende vliegtuigen zo laag over, de laatste tijd kunnen wij haast net meer buiten zitten van het lawaai.
Het is nog nooit zo erg geweest wij wonen dar al zevenentwintig jaar .
Het loopt de spuigaten uit, we kunnen niet een normaal gesprek voeren, en dat vaak om de twee a drie minuten.
Hopenlijk kunnen jullie er wat aan doen.
Wij gaan al 40 op vacantie naar Mallorca, en verblijven daar op een afstand van 4 km van het vliegveld, maar daar hebben wij nauwelijks last van het vliegverkeer, ondanks dat daar zeker elke minuut een toestal stijgt of landt in het hoogseizoen.
het kan dus wel schiphol doe je best, met mij doen jullie enkelle duizenden mensen er een plezier mee.
Mocht het niet gaan ben ik samen met enkelle medebewoners van plan om deze problematiek publiekelijk te gaan maken, we zijn het zat.
Graag heb ik dat u dee klacht serieus neemt het is nu 13 September rond half vijf we worden gek hier. Bedankt voor uw eventuele medewerking.
Hoogachtend Bert Schoot P.A. V Heijningestraat 49 1035 SW Amsterdam .

Wij zijn tevreden indien u aan mijn vraag gehoor geeft en deze vliegbewegingen drastisch vrrlaagd of de vliegtuigen op grotere hoogte over te laten komen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schiphol

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kadoelen