Klacht: Geluidsoverlast

op 25 september 2017 over Schiphol in de categorie Luchthavens

Wij hebben pas een huis gekocht in het buitengebied van Ede, richting Lunteren. Er is sprake van dat er in 2019 meer vliegtuigen over Ede, Bennekom, Rhenen en nog veel meer plaatsen gaan vliegen. Dat zal vreselijk zijn, voor mens en dier. Gisteren zaten we buiten en om de 3 minuten ging er 1 over, en ook vandaag. Denk je dat je rustig gaat wonen, vergeet het maar! Als ik dat geweten had, was ik hier niet gaan wonen. We hebben onderzoek gedaan naar verschillende dingen, zo ook vliegverkeer. Alleen toen hoorde je niets.

Minder vliegtuigen, mooi dat Milieudefensie zich inspant voor frissere lucht in steden en het kortgeding gewonnen heeft. Maar al die pleziertochtjes, vakanties, doen onze luchtkwaliteit zeker geen goed, fijnstof, stikstofdioxide, lawaai ( hele dag gebrom van vliegtuigen).

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schiphol

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Esperansa Verde