Klacht: Geluidsoverlast

op 27 augustus 2017 over Schiphol in de categorie Luchthavens

Vanaf mei tot 20 augustus teveel lawaai van landers op de buitenveldertbaan. Deze baan wordt veel meer gebruikt dan in de afspraken staat en als je onder de aanvliegroute woont in 1104 dan kun je soms dagen achtereen niet in de tuin zitten. Nu is er baanonderhoud tot vandaag. Wat een verademing. Maar de periode van heftig en langdurig geluid is veeeel te lang. We worden er gek van. En het wordt ieder jaar erger, vooral in de zomerperiode. Wat vliegen ze laag en veel. Om de 2 minuten, uren achtereen. Alleen binnen met de deuren dicht is het nog een beetje hanteerbaar. Dit tast het leef en woongenot ernstig aan.

Veel minder gebruik van de buitenveldertbaan. Zo wie zo minder vluchten op schiphol. Zoveel vluchten, dat kan de omgeving niet aan. En hoger aanvliegen, niet zo dicht boven druk bevolkt gebied. Er wonen hier MENSEN.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schiphol

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MHEM