Klacht: Geluidsoverlast(

op 08 augustus 2017 over Villa Buurman in de categorie Verhuur

Wij hebben van 16-7 t/m 30-7 een geweldige villa met zwembad in spanje gehuurd.
op zondag aangekomen en het was geweldig.
helaas begonnen beide buren onder ons op maandag met grove bouwwerkzaamheden.
dit houdt in dat er met powertools van 8:15u tot 13u en van 15:30 tot 17:30u vol gewerkt werd.
wij konden elkaar niet eens verstaan tijdens het ontbijt.
uiteraard hebben wij direct een klacht ingediend bij de gastvrouw.
Deze vrouw heeft van alles geprobeerd en de eigenaar ingelicht. Ons werd elke dag een ander verhaal verteld. er werd gezegd dat de politie ingelicht zou worden, en dat ze alleen s`morgens zouden werken, vervolgens zou er in de tweede week alleen op maandag en dinsdag ochtend gewerkt worden, maar helaas hebben wij 2 weken lang zware overlast gehad.
na elke dag een klacht met video`s opgestuurd te hebben, heeft de eigenaar ons een flinke financiële compensatie beloofd.
dit bleek achteraf dus ook weer een lachtertje.
wij hebben voorgesteld om volgend jaar wederom 2 weken de villa te willen huren voor 50 % van de prijs.
het voorstel van de eigenaar is om 500 euro terug te storten, of 750 euro als we voor 2019 opnieuw boeken(de huur is met 150 euro per week gestegen)
wij hebben in totaal 3 dagen rust gehad. we zijn moeten vluchten met 6 personen wat inhoud dat de lunch niet thuis genuttigd kon worden en dat dat extra kosten met zich mee breng.
dit lijkt onacceptabel. kunnen jullie ons alstublieft helpen.
overigens weten wij dat hij valse recenties op zoover heeft gezet en dat hij de volgende huurders gebeld heeft voor de bouw overlast.

als we 50 % van de totale prijs terugkrijgen. eigenlijk vinden wij dat we 11 dagen terug moeten krijgen, maar we willen die mensen geen poot uit draaien.

Alle klachten die gemeld zijn door Maikel Damen