Klacht: Geluidsoverlast

op 17 juni 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Wij, bewoners van het alphons Diepenbrockhof hebben geluidsoverlast van de Action tegenover ons. S’Morgens vroeg staat het personeel uitbundig te lachen en te praten en dat wel op zaterdag. Wij mijn vrouw en ik en menig andere buur werken ook en zijn blij als wij het weekend kunnen uItslapen. Ik zelfs heb regelmatig nachtdienst en heb mijn rust dus ook hart nodig. Buren die de manager al hebben aangesproken ik zelf ben er al 2 keer naar toe geweest. Als antwoord krijgen wij, sorry….., ik zal het personeel er op aanspreken maar er veranderd niets. De echo is enorm in het alphons Diepenbrockhof. Het lijkt mij toch dat het een kleine moeite is als het personeel op de parkeerplaatsen gaan staan praten en lachen
Wij, de bewoners van de appartementen tegenover de Action hopen dat er actie van uw kant ondernomen wordt. Escalatie is niet wat wij willen.

Mvg.
Fam. Van Klaveren.

Personeel op een andere plek laten wachten tot dat zij naar binnen mogen.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

5 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Oooooooooooo