Klacht: geluidsoverlast

op 06 mei 2017 over Schiphol in de categorie Luchthavens

Wij zijn in de jaren 80 in Oudewater gaan wonen vanwege de rust en het genot van het groene hart. Sinds enkele jaren gebruikt Schiphol de locatie om haar vliegtuigen over te laten vliegen en sinds enkele jaren neemt dat extreme waarden aan. Vanaf 7 uur hebben wij elke minuut een vliegtuig boven onze stad en dat gaat tegenwoordig elke dag door. Afgelopen week was dit zelfs al om 6.45.

Ik heb het idee dat Schiphol haar grenzen blijft verleggen en zo Nederland voor een groot deel van haar bewoners onprettig leefbaar maakt ( vervuiling en geluidsoverlast)
De huizen in deze oude stad zijn ook niet ingericht op deze vorm van geluidsoverlast en ik moet of gaan verhuizen of 40K Euro’s uittrekken om mijn huis goed te isoleren. Los daarvan kunnen wij nog steeds niet buiten van de rust genieten…..

Is er geen enkele manier te bedenken waarop wij Schiphol een halt toe kunnen roepen? Kan ik de rechter niet inschakelen om hier een eind aan te maken?

Wanneer de geluiden overlast beperkt blijft. Ik begrijp dat we met steeds meer mensen in dit land wonen, maar er zijn grenzen aan wat kan en wat niet kan.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schiphol

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JoopBartels