Klacht: Geluidsoverlast

op 05 mei 2017 over Schiphol in de categorie Luchthavens

Vraag: Goedendag! Op dit moment is het bizar hoe veel er gevlogen wordt over de aalsmeerderbaan. Ik snap dat de kaagbaan dicht is, maar kan Schiphol niet meer vluchten laten gaan over de Polderbaan? We hebben overlast vanaf 6 uur smorgens tot 2300 uur savonds en dan ook echt gedurende de hele dag, elke minuut al vanaf half maart. De vliegbewegingen zijn extreem gestegen en gaan nog meer stijgen ieder jaar, dit heeft ernstige gevolgen voor het leefmilieu en mijzelf. Kan daar niets tegen gedaan worden? We hebben vanaf begin 2008 extreem overlast. En het wordt alleen maar erger. De mate van stress wordt groter. Vliegtuigen vliegen erg laag. Veel geluidsoverlast. De dakpannen moesten zelfs vast gezet worden, glas schiet uit de ramen door de fortex. Het kan toch niet zo zijn dat Schiphol groeit over een woonwijk met mensen en kinderen? Wat doet dit op de lange termijn? Ernstige ziekten etc. Maak mij hierover ernstige zorgen! Graag bericht wat te doen!
Klagen bij Bas levert niets op. Krijg enkel een standaard antwoord!
En uiteindelijk trekt Schiphol zich niets aan van klachten. Ze groeien zo extreem door. De mensen behoren zich te gedragen en buiten bepaalde uren geen overlast te veroorzaken maar Schiphol staat kennelijk boven de wet?!

Zodra Schiphol niet meer extreem doorgroeit. Rekening houdt met de bewoners van de gebieden eromheen.
Rekening houdt met de uren van starten en eindigen op de dag. En niet meer de gehele dag door landt elke minuut. Voorheen waren er ook uren tussenpozen waarin niet werd gevlogen. Dit is verleden tijd. Dit moet veranderen naar de oude situatie en laat Schiphol de groei niet meer doorvoeren/ beperken

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schiphol

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door VanessP