Klacht: Geluidshinder en te laag overvliegend dorp Zevenhoven( gemeente Nieuwkoop).

op 27 augustus 2016 over Schiphol in de categorie Luchthavens

Ivm het aanhoudende te laag overvliegen van verkeer/vrachtvliegtuigen over ons dorp Zevenhoven, ondervinden wij vreselijk veel last van geluidshinder en roet op ons huis en tuin! Buiten praten en elkaar verstaan bijn onmogelijk en slapen met het raam open al helemaal( als je tenminste wilt slapen). Ook met de achterdeur open ( bij lekker weer) tv kijken is door de herrie onmogelijk!
Veel last van longen( benauwdheid en kriebelhoest ) zijn helaas normaal geworden. Weinig woonplezier op het uitgekozen rustige platteland.

Naast de dorpskern gaan vliegen en hoger( aan beide kanten veel weiland )!!!!, om minder geluidshinder te ondervinden, meer rust en slaapkwaliteit en daardoor ook ivm gezondheidsklachten geen roetdeeltjes meer te vinden op tuinmeubelen, kunststofkozijnen en zelfs binnen in huis.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schiphol

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rossenberg