tijdens het concert van Doe Maar 19 oktober 2012 kwam halverwege het concert het rioolwater binnen gelopen het veld op. Degene die veldplaatsen hadden stonden tot hun enkels in het stinkende rioolwater. Veel personen hebben daarom dan ook vroegtijdig het... Lees meer
11-03-2012 ben ik naar het concert van Anouk geweest. Ik had 5 munten over maar kon ze niet meer inleveren omdat ik meteen naar buiten ben gelopen. Buiten kon ik ze nl niet inleveren omdat alles dicht was. Ik wilde... Lees meer
enkele dagen voor het concert last gehad van de soundcheck. Tijdens nachtconcerten ( 8 en 11 maart)overlast door bassen. Het concert is niet HOORBAAR maar VOELBAAR ! Hierdoor kan ik niet slapen. Ik ben trouwens niet de enige in de... Lees meer
Bij het wachten op de pendelbus van het Gelredome naar station Arnhem werd onduidelijk aangegeven waar de rij begon, waardoor er een grote menigte ontstond.
Er was een beveiliger bezig voor bij de deuren van de bus. De menigte stond om... Lees meer