Klacht: Gele curry kruiden pakje

op 05 juli 2016 over Conimex in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Hoi Conimex,

Ik heb vanavond jullie pakje gebruikt voor gele curry. Ik heb het recept Precies gevolgd zoals op de verpakkingen staat. Ik heb de porties verdubbeld omdat ik 2 pakjes heb gebruikt en 1 pakje is voor w personen, dus 300 gr kip, 2 ui, 2 lombok, 400 ml kokosmelk en 300 gr rijst, 100 ml water. Ik had het geproeft in de Alberheijn en had het daarom gekocht om thuis ook te maken. Tot mijn verbazing was het niet zoals ik verwacht had. De curry was echt veelste kruidig tegenover wat ik verwacht had aangezien ik het geproeft had. Ik heb het idee dat ik dus aan 200 ml kokos melk Per pakje gele curry niet genoeg had…. Oftewel albertheijn had het waarschijlijk anders gemaakt. Ik vind het niet ok dat wanneer ik het precies maak zoals op de verpakking staat ik het te sterk gekruid vind(nee heb het niet over de pittigheid), want nu moet ik het in 2en verdelen en extra kokosmelk aan toevoegen en dat kost allemaal weer extra moeite. Ik denk dat op het doosje van de verpakking 400 ml kokosmelk per pakje zou moeten staan.

Ik zou graag sowieso wat uitleg willen hoe het kan dat die kruiden zo aanwezig zijn nadat ik dus het recept gevolgd heb. Ik zou graag een verbetering willen zien in t recept.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Conimex over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Elinespier