Klacht: Geldwolven

op 11 juli 2016 over Hoogenboezem in de categorie Meubelwinkels

Hoogenboezem Den Haag
Aan het begin van het jaar een hoekbank besteld van 2000 euro. Helaas ging deze niet door de deur en moesten wij 50% van de aankoop betalen, eigen schuld, hadden we het maar goed moeten opmeten. De bezorgers zouden nog bij de fabriek navragen of er iets geregeld kon worden zodat hij toch naar binnen kon maar we hoorden niets meer. Na een week gebeld en wisten ze van niks en zou het met ‘het bestuur’ besproken worden maar even later werd er gezegd dat er niets aan gedaan kon worden. Ik had niet het idee dat er ook maar iets was besproken met ‘het bestuur’, lekker makkelijk, gewoon zeggen dat het niet kan. Als we bij Hoogenboezem iets anders zouden uitzoeken zou het 30% zijn, dit hebben we gedaan, kostte ons nog ‘slechts 600 euro’. Deze klanten hebben ze natuurlijk het liefst. Tijdens de bezorging is onze muur beschadigd en wij zouden hiervoor 50 euro krijgen om de muur te herstellen. We hebben iets anders uitgezocht en er werd een nieuwe bon gemaakt en we gingen akkoord met de nieuwe bon, echter de 50 euro was nog niet verrekend. Toen we daar over belden werd er gezegd dat er nog een factuur van de vorige bezorging open stond. In plaats van iets terug te krijgen moesten wij bijbetalen. Toen we er over belden werd er gezegd dat het bij ‘het bestuur’ lag maar later kregen we te horen dat er niets aan gedaan kon worden. Een zeer klant onvriendelijk bedrijf. Echt een afrader. Wij hebben daar al een aantal dingen gekocht maar dit is de laatste keer geweest. Arrogantie ten top.

Klantvriendelijk zijn, mensen tegemoet komen waar het nodig is en niet proberen klanten een poot uit te draaien want dan komen ze niet meer terug. Wij zouden graag die extra kosten terugkrijgen die achteraf in rekening zijn gebracht, dit is niet zoals het hoort en wij voelen ons behoorlijk genaaid.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hoogenboezem

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hoogenboezem over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hoogenboezem nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marjan Zaaiman