Klacht: geldklopperij

op 06 februari 2018 over Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO) in de categorie Overheid

in 2013 heb ik moeten stoppen met school…ik heb toen gelijk mijn studiefinanciëring stopgezet, dat is allemaal goed gegaan…alleen de week voordat ik van school moest was mijn OV kaart gebroken..ik had een nieuwe aangevraagd en de oude weggegooid omdat, de klantenservice tegen mij zei dat ze het over konden zetten en dat ik mijn reisproduct dan stop kon zetten.
Het begon met het verhaal dat de aangevraagde pas niet het goede pasje was..dus heb ik weer een andere besteld…daarna zeiden ze keer op keer dat het ineens niet meer mogelijk was om um over te zetten. HOE KAN IK MIJN REISPRODUCT DAN STOPPEN?? was mijn vraag een jaar lang….ondertussen stapelde de boetes zich op en niemand die mij kon vertellen hoe ik um stop kon zetten. Pas een jaar later (2014) kreeg ik een normaal persoon aan de telefoon die samen met mij achter de computer mee ging kijken hoe we um stop konden zetten en dat was gelukt.
eindstand heb ik december 2017 alles afbetaald. ik was zooo blij dat ik eindelijk van duo af was en nooit meer iets ermee te maken hoefde te hebben.
totdat ik op mijn rekening keek en zag dat er in januari weer 45,- was afgeschreven…uhm oke..
ik krijg het geld wel terug alleen dan met de rente eraf want die hebben ze nog even meegepakt..
ik vind dit ongelovelijk! ik heb hier geen woorden voor en dan ook nog iedere keer minstens een kwartier wachten totdat je iemand aan de telefoon hebt….en die mensen die je spreekt doen ook alleen maar hun werk en geven alleen door wat ze opgedragen krijgen dus daar kan je niet boos op worden…maar is er dan niemand die je kan spreken die ook echt een verschil kan maken??

ik vind het echt één grote geldklopperij zaak en heel veel jongeren die ermee al gelijk de schulden in gaan… goede toekomst

ik ben tevreden als ik al mijn geld terug krijg die ik onterrecht heb moeten betalen.

ik heb mijn best gedaan om er netjes van af te komen en niemand van de duo die mij daarmee heeft geholpen een jaar lang. het doet zeer om iedere maand geld afgeschreven te zien worden wat je niet tegen hebt kunnen houden.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO)

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO) nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sairah