Klacht: geldig of niet?

op 16 september 2016 over Onlineticketshop in de categorie Kaartenverkoop

ik heb onlangs tickets gekocht voor Shawn Mendes\’ concert en ik kreeg dus de tickets op een andere naam ? is dat normaal? ik denk van niet! ik heb meer dan 120 betaald . En nu dat ook de website ga, zeggen ze dat deze illegaal is!!!!

dat mijn ticket mijn naam krijgt en de juiste prijs!
lukt dat niet gelieve mijn geld terug te betalen. EN SNEL OOK!!!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Onlineticketshop

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Onlineticketshop nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Onlineticketshop in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onlineticketshop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Onlineticketshop

Heeft op 28 september 2016 om 10:48 geantwoord

Beste Joyce,

Bedankt voor uw bericht.

Wij hebben uw order opgezocht, en zien dat u 1 ticket voor Shawn Mendes in Parijs heeft besteld. Graag geven wij u uitleg over de afwijkende naam en prijs op uw ticket.

Zoals u weet is Onlineticketshop is een wederverkoper van kaarten, voor allerlei evenementen. De naam die op uw kaartje staat, is de naam van de eerste koper van het kaartje. De gegevens dienen op de kaart te blijven staan, omdat deze anders niet meer geldig is. Ook vermelden wij de oorspronkelijke prijs, die de eerste koper heeft betaald. Wij kopen de kaarten in bij een betrouwbaar netwerk aan leveranciers. Daar wij doorgaans meer voor een kaartje betalen als wij deze inkopen, ontstaat er een prijsverschil.

Alleen de barcode wordt gescand bij de entree, en die verleent u toegang tot het evenement. Deze code is uniek, dat controleren wij altijd alvorens wij de kaarten uitgeven. U staat tevens onder uw order op deze kaarten in ons systeem geregistreerd. Indien u onverhoopt toch geweigerd wordt aan de ingang, zullen wij altijd uw aankoopbedrag terugbetalen.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. Wij wensen u veel plezier toe bij Shawn Mendes!

Suzanne

Onlineticketshop