Klacht: GELD WORDT AFGEHAALD MAAR LIDMAATSCHAP GEBLOKKEERD

op 14 april 2017 over Parship in de categorie Datingsites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Parship in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parship een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parship

Heeft op 17 mei 2017 om 17:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Lasadins,

Graag wil ik kort op de klacht ingaan.
U heeft een premium-lidmaatschap in België gekocht. Daar gelden de Belgische Algemene Voorwaarden. Zodra men een premium-lidmaatschap herroept is een waardecompensatie verschuldigd. Bij een herroeping eindigt het premium-lidmaatschap per onmiddellijk en kunnen de diensten niet meer worden gebruikt.

Met vriendelijke groeten,
Nico Teeuwen

Parship WebCare

Heeft op 20 mei 2017 om 09:34 geantwoord

Premium stopzetten en geld incasseren = DIEFSTAL !!!
Het is OF geld ontvangen + diensten leveren OF geld teruggeven en + geen diensten leveren !!!!!
U hoort nog van mij!

Reactie van de melder van de klacht Lasadins

2 maanden geleden - Premium stopzetten en geld incasseren = DIEFSTAL !!! Het is OF geld ontvangen + diensten leveren OF geld teruggeven en + geen diensten leveren !!!!! U hoort nog van mij!

Alle klachten die gemeld zijn door Lasadins