Klacht: Geld word onterecht afgeschreven

op 29 maart 2013 over Meetic.nl in de categorie Datingsites, klachtmelden

Word geld van mijn rekening afgeschreven terwijl ik ruim van te voren mijn account op gezegd heb.

Ik zou graag willen dat dit ophoud en als mijn account nog bestaat dat die verwijderd word zodat dit niet meer gebeurt

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Meetic.nl in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Meetic.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Meetic.nl

Heeft op 04 april 2013 om 15:26 geantwoord

Beste Damien3,

ik begrijp uit uw bericht dat er afschrijvingen plaatsvinden, terwijl u op tijd uw profiel heeft opgezegd.

Ik heb met de door u opgegeven gegevens alleen twee gratis profielen kunnen achterhalen. U geeft aan dat er afschrijvingen plaatsvinden, echter kan ik die op dit moment niet terugvinden. Ik wil u dan ook vragen om contact op te nemen met ons Customer Care Team, en in dit bericht een betalingskenmerk te vermelden dat bestaat uit een PID, TDP of BBT nummer, en terug is te vinden bij uw initiële betaling aan Lexa, op uw bankafschriften. Met dit kenmerk kunnen wij dan het juiste profiel achterhalen, en de betaling voor u stop zetten.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Wij zien uw vragen en uw gegevens graag tegemoet via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.

Christine van het Lexa Team

Alle klachten die gemeld zijn door Damien3