Klacht: Geld word niet terug gestort

op 01 augustus 2016 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Geachte Praxis,
Hierbij een kopie van de mail die u op 21 April 2016 naar mij heeft toegestuurd! En tot zover nog niet heeft waargemaakt!!
Graag zou ik nu eens mijn geld terug ontvangen die mij telefonisch is toegezegd zoals jullie ook in deze mail bevestigen!
150,= schadevergoeding
39,95 voor het terughalen van de overgebleven terrastegels
72,20 voor de retournota die u mij op 20 Mei 2016 heeft gestuurd maar niet terug gestort heeft!
Dus als u nou eens uw verplichtingen nakomt en 262,15 euro terugstort op de rekening van mijn 81 jarige vader dan bent u van ons af!!
Mvg. Jeanet Braad
De oplossing van Praxis Goedemorgen, Dank voor uw bericht. Vervelend om te vernemen,dat u bovenstaande heeft moeten ervaren. Ik heb vernomen van één van mijn medewerksters,dat zij dit gisteren telefonisch met u heeft opgelost,en dat de klacht inmiddels is opgelost. Wij streven er naar dit soort klachten in de toekomst te voorkomen. Wij bieden u langs deze weg nogmaals excuses aan voor al dit ongemak. Met vriendelijke groet, Astrid Verkaik Teamleidster Praxis klantenservice.

Als het totaal bedrag van 262.15 op mijn vaders rekening staat!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Praxis in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Praxis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Praxis

Heeft op 02 augustus 2016 om 10:25 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door tuintegels