Klacht: Geld weg

op 10 augustus 2017 over boohoo in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik heb gisteren (proberen) kleren te bestellen, en daarbij direct betaald. Na de betaling moet je als gewoonlijk op ‘betaling bevestigen’ klikken, dus dat heb ik vervolgens gedaan. De site bleef laden en laden en toen kwam er een error in beeld. Mijn honderd euro is van mijn bank afgeschreven en heb jullie gelijk gemaild. (eerst om te vragen om mijn ordernummer aan te sluiten bij de omschrijving van mijn rekening, maar daar werd niet op gereageerd). Aangezien bereiken alleen maar per mail kan, en alleen bereikbaar in het Engels, is het echt slecht communiceren. Ik kreeg een mail terug dat ze het erg balen vonden en dat ik misschien mijn geld terug zou krijgen. Na een week heb ik nog steeds niets gehoord en ben ik erg teleurgesteld. Boohoo doet alsof het mijn probleem is, terwijl het hun fout is.
Is er ook een mail die ik kan bereiken in het Nederlands? Of kan bellen..? Want dit werkt voor geen meter.

Ik wil mijn geld terug, en anders

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over boohoo

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over boohoo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Y-ls