Klacht: geld vna de rekening 2 dagen geleden en niet bij herbalife terecht gekomen

op 15 juli 2016 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

woensdag avond 13 juli deed ik een betaling via bankcontact naar herbalife , de 642 euro ging direct van mijn rekening maar is vandaag nog steeds niet bij herbalife terecht gekomen en we zijn 15 juli ondertussen , dus ook geen goederen die besteld zijn natuurlijk met alle gevolgen van dien

Gewenste Oplossing:

dat het geld bij het bedrijf komt waar ik voor betaald heb !!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 15 juli 2016 om 14:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

Met vriendelijke groet,

Worldpay

Alle klachten die gemeld zijn door wattie