Klacht: geld van mijn rekening afgenomen zonder toestemming

op 22 mei 2020 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

er is vandaag geld van mijn rekening gehaald zonder toestemming en het gaat om 15 euro. het is door wly winkelspaar.nl er af gehaald

Gewenste Oplossing:

dat ik mijn geld terug heb en dat dit niet nog eens gebeurt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 22 mei 2020 om 07:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

22-Mei-2020 De heer Noij per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected] Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze automatische incasso hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie die de opdracht heeft gegeven voor deze automatische incasso voor meer informatie hierover en het stopzetten hiervan. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Alle klachten die gemeld zijn door Boaz noij