Klacht: geld van mijn rekening af gehaald

op 30 augustus 2018 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

jullie hebben geld van mijn rekening afgehaald waarom???? ik heb niets gekocht of besteld, ooit iets ingevuld dat je kon winnen maar daar ben ik niet verder op in gegaan en heb dit stop gezet,wat geeft jullie het recht om aan mijn rekening te zitten,ik heb het geld 39,95 terug laten storten ,dus van mijn rekening afblijven zeker zonder toestemming

van mijn rekening afblijven en zeker geen geld eraf halen zonder mijn toestemming

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 11 september 2018 om 12:17 geantwoord

11-Sep-2018 Mevrouw Sanders per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Alle klachten die gemeld zijn door fleurelientje 60