Klacht: geld van mijn bankrekening afgehaald

op 05 september 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zonder toestemming hebben zij 2 x 19,95 van mijn bankafrekening afgehaald.
ook geven ze aan dat het mijn schuld is. ik ben al voorzien van een kamer.
sinds maart 2016 sta ik ingeschreven tot 01-09-2016
de laatste 2 maanden is er 19.95 van mijn bankrekening afgegaan,
ik heb dhr Stoorne gesproken, niet erg behulpzaam.
en zegt dat ik dan geluk heb gehad dat ik niet vanaf maart ben berekend waarop mijn antwoord was dat ik dan heel wat eerder had gereageerd.

Gewenste Oplossing:

Ik wil 2 x 19,95 teruggestort hebben,

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningen.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 20 september 2016 om 16:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Punjwani,

Via uw e-mailadres kan ik een account terug vinden dat aangemaakt is op 29-03-2016 en beëindigd is per 02-09-2016.

De eerste incasso heeft plaatsgevonden op 28-04-2016 en heeft maandelijks doorgelopen. Echter heeft u de incasso's van juli en augustus gestorneerd (zelf terug geboekt).

U heeft tijdens het aanmaken van uw account de voorwaarden van het account op Huurwoningen.nl geaccordeerd, hierin treft u ook de betalingsverplichting aan.

Voor de storneringen van de maanden juli en augustus heeft u een factuur ontvangen. Deze dient u alsnog te voldoen.

Met vriendelijke groet,
Ashley Zuijdendorp

Alle klachten die gemeld zijn door bernardali