Klacht: Geld van creditcard afgeschreven maar Thomann blijft beweren geen betaling te hebben ontvangen

op 03 mei 2016 over Thomann in de categorie Muziekwinkel

Via Thoman heb ik een bestelling gedaan voor 31, 50 en met mijn creditcard betaald. Na betaling heb ik echter geen enkele bevestiging van de bestelling ontvangen. Bij het nagaan van mijn credit afschrift was er wel een bedrag van 31, 50 afgeschreven door Thomann. Ik heb meerdere malen contact met Thomann gehad en die doen het af met een kort onbeleefd mailtje waarin ze zeggen geen betaling te hebben ontvangen. Ik heb de ING bank vervolgens gebeld en die bevestigen dat er een bedrag van mijn credit card naar Thomann is gegaan. Ik heb een kopie van mijn creditcard afschrift naar Thomann gestuurd en nog blijven ze beweren niks te hebben ontvangen. Dus uiteindelijk heeft Thomann 31, 50 van mij gestolen en weigert dit terug te geven of mij het bestelde product te leveren.

Als ik het door mij betaalde bedrag terug heb of als ik het product waarvoor ik betaald heb geleverd krijg

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Thomann

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Thomann nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lombiek