Klacht: Geld terugstorting

op 20 mei 2018 over Lidl in de categorie Supermarkten

We hebben via lidl webshop een jacuzzi besteld. Die bij het uitpakken lek bleek te zijn.
We zijn in de winkel bij de aabee waar we altijd boodschappen doen geweest en gevraagd wat we daarmee moesten doen.
Daar werd gezegt dat we met de jacuzzi terug mochten komen en daar dan een nieuwe jaccuzi voor terug kregen, maar omdat we hem via de webshop hadden gekocht moesten we deze nieuwe eerst afrekenen. Het geld van de oude jacuzzi zou binnen 2 werkdagen worden terug gestort. Na een week nog niets te hebben gehoord weer gevragen in de winkel hoe de stand van zaken was. Bleek onze oude jacuzzi nog steeds daar in het magazijn te staan. Moesten maandag de klantenservice maar bellen. Dit gedaan, ze zouden er aan gaan werken. Vrijdag nog niets gehoord dus vrijdag weer gebelt. Kreeg het gevoel dat ik aan het lijntje word gehouden. De medewerker die ik toen sprak kon hier niet veel mee zei hij, maar het werd geregeld naar zijn zeggen. Ik hoop dat nu ik deze klacht hier heb weggelegd, er eindelijk wel stappen worden ondernomen. We willen zo snel mogelijk ons geld terug!

Ik vind dat het nu lang genoeg heeft geduurd. Na 2 weken.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 15 juni 2018 om 20:50 geantwoord