Klacht: geld terug na retour/slechte communicatie klantenservice!

op 28 juni 2016 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

We hadden een aantal weken terug via internet mozaïek tegels en vloertegels aangekocht bij de praxis. De mozaïek tegels gingen retour omdat de kleur niet uitviel als verwacht bij de vloertegels. Op internet stond dat we de retour konden terug brengen in de winkel. de aankoop was voltooid via de creditcard en de dames in de winkel zeiden dat dit netjes teruggestort werd. Na een week kregen we bericht, ze hadden de foute pakbon retour gedaan in de winkel wel goed afgehandeld maar op de administratie niet, gebeld naar de klantenservice konden mij niet helpen, ze kon geen gegevens terug vinden, terug naar de winkel, daar konden ze me ook niet echt helpen alleen een melding gemaakt. Na weer een week de goede pakbon op retour gezet (ook via de mail gehad) de Praxis heeft ipv 181 euro maar 60.30 gestort…… weer gebeld met de klantenservice heel verhaal gedaan werd de verbinding verbroken!! Weer terug gebeld weer een andere medewerkster weeeeeer het hele verhaal gedaan, deze zou het voor mij uitzoeken en ik zou uiterlijk dezelfde dag vrijdag 24 juni bericht krijgen over hoe het fout was gegaan en dat ze het zouden oplossen via de mail! Maandagmiddag 27-6 nog niets vernomen een klacht gestuurde via de klantenservice en ik heb tot heden toe nog niets vernomen. Wat een schandalige afhandeling, de medewerkster had op zijn minst even een mail kunnen sturen om aan te geven dat het nog wat langer ging duren met een eind data erin waarin ze het zeker verwerkt had!!!

Als de juiste credit nota (vervolgrestant van het geld) word terug gestort op de creditcard, en een telefoontje van het bedrijf waarin ze mij uitleg geven over hoe het kon dat het zo fout is gegaan en vervolgens de slechte afhandeling via de service!!!!!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Praxis in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Praxis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Praxis

Heeft op 01 juli 2016 om 14:56 geantwoord