Klacht: Geld terug krijgen praktisch onmogelijk

op 26 mei 2021 over Norton in de categorie Software

Ik kocht norton voor mijn Mac en deze werkte helaas niet. Werd matig geholpen door Customer support die uiteindelijk concludeerde dat het niet werkte. Hij zou geld terug gaan regelen. Dat gebeurde niet en nadat ik een mail stuurde kreeg ik na twee weken bericht dat men allerlei gegevens wilde inclusief het serienummer maar dit had ik niet want het was online gekocht. Ik heb naar eer en geweten alles ingevuld en daarna kreeg ik weer een mail dat men bankafschriften wilde en het serienummer. Ik had de bankoverschrijving al gestuurd en ook het bestelnummer en verder alle gegevens zoals naam, adres datum aanschaf etc. Dit is nu 2 maanden geleden en nog is mijn 15 euro niet terug gestort. Een waardeloos bedrijf omdat zij totaal niet klantgericht zijn en alles doen om restitutie te ontmoedigen.

Als de 15.euro overgemaakt wordt zonder verder naar serienummer op de doos te vragen. Zij kunnen zelf zien dat er 15 euro gestort is op de rekening door mij op die datum en zelf in de registratie van gesprekken zien dat het product niet werkte. Alle bewijslast voor weken bij de klant leggen en zelfs als men alles heeft ontvangen dan nog niet uitbetalen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Norton

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Norton nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Simon12345163738627382