Klacht: Geld terug kaartjes Fuerza Bruta

op 10 juli 2012 over Tickets4U in de categorie Kaartenverkoop

4 Tickets a EUR 100/stuk voor Fuerza Bruta voorstelling gekocht bij en betaald aan Tickets4U via Internet. Tickets4U heeft de bestelling en betaling gewoon geaccepteerd terwijl zij wisten dat de voorstellingen geannuleerd waren. Toen wij geen tickets ontvingen zijn wij gaan bellen en kregen te horen dat de voorstellingen geannuleerd waren. Ondanks herhaalde verzoeken om terugbetaling tot op heden niets ontvangen en ook geen reacties op onze vragen/emails meer gekregen. Het is crimineel iets te verkopen waarvan je weet dat je het niet kunt leveren (want geannuleerd) en vervolgens het niet terug te betalen

Tickets 4U heeft gereageerd met het antwoord “tja, wij zijn ons geld ook kwijt” en heeft de status van deze klacht op “opgelost” gezet. Dat is misleidend, want de klacht is niet opgelost.

Terugbetaling van het volledige bedrag a EUR 400

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tickets4U in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tickets4U een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tickets4U

Heeft op 12 juli 2012 om 13:04 geantwoord

Beste Bas, Tim,

Op 25 maart, de dag naar jouw bestelling, kregen wij een mailtje met daarin de eerste aanwijzing dat er iets mis was met de show van Fuerza Bruta. Er was een probleem bij de douane, wat vertraging zou gaan opleveren. Enkele dagen later pas kregen wij, na meermaals bellen en mailen, van de organisator te horen dat Fuerza Bruta inderdaad afgelast werd. Het was op dat moment dus nog niet officieel bekendgemaakt. Uiteraard hebben wij na die dag geen bestellingen meer in behandeling genomen. Op het moment dat u bij ons bestelde was er echter nog niks bekend, en moeten wij ons beroepen op Artikel 5 Lid 2 van onze algemene voorwaarden.

Reactie van de melder van de klacht BasKreukniet

5 jaren geleden - Dit KAN toch niet zo zijn! Als je in een winkel iets bestelt en het produkt is er niet meer, dan krijg je toch ook je geld terug? Ik protesteer tegen deze gang van zaken en zie de klacht niet als opgelost. Ik zal net zolang een klacht blijven indienen totdat ik tevreden ben met de geboden oplossing.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tickets4U beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door BasKreukniet