Klacht: Geld terug geweigerd

op 28 april 2016 over Uwantisell.nl in de categorie Kledingwinkels

Mijn dochter heeft 30/4 4 paar schoenen besteld en 1/4 ontvangen. 2 paar zaten niet goed. Meerdere keren gebeld en voicemail achter gelaten omdat ze wilde overleggen ( 1 hak zat iets scheef). Nooit teruggebeld. 15/4 eindelijk contact gekregen. De telefoniste adviseerde haar die 2 schoenen terug te sturen. 21/4 gedaan. Nu beweren ze dat ze te laat was maar op hun eigen voorwaarden staat zichttermijn gaat in dag na ontvangst (1/4 ontvangen) dus 2/4 dus 15/4 contact is binnen de termijn! En daarna 14 dagen om te retourneren dus 21/4 is ook binnen die termijn. Nu wordt dat opzij geschoven want ineens geldt die termijn van retourneren alleen als ze het op haar account de retour had gemeld. Maar ze had een telefoniste aan de lijn die haar toestemming gaf terug te sturen en niet aangaf dat ze dit ook op haar account moest aangeven! Kortom; contact gehad binnen de 14 dagen en geretourneerdbinnen gestelde tijd. Dhr Bernards (manager zegt hij) weigert terugbetaling omdat ze het in het account had moeten vermelden. De beloftes van zijn eigen personeel gelden ineens niet meer. Hier gaan we dus niet mee akkoord!

Terugbetaling van de geretourneerde schoenen en excuses voor de belabberde klantenservice. Zelf hebben ze de zaken niet op orde want ze beweerden in een van de vele gesprekken zelfs dat ze geen schoenen maar bikini's had besteld en beweerden dat onze dochter voor 15 april geen voicemail had achter gelaten. Daarna ineens wel schoenen en dat 15 april te laat was. Gewezen op hun eigen voorwaarden dat de 14 dagen zichttermijn pas ingaan op de dag na ontvangst dus 15 april op tijd was beweerden hij dat ze gelijk had moeten terugsturen...en dan wel geld terug gekregen zou hebben ( dan geldt ineens melding in account niet?!) en ik moest hem wijzen op hun eigen extra 14 dagen retour beleid. Arrogant en totaal klantvriendelijk. Excuses zijn zeker op hun plaats.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Uwantisell.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Uwantisell.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Iwantmymoneyback